Optimise your campaign
Een nieuw product, verbeterde dienst of sterk merk in de markt zetten? Dan is een doeltreffende marketingcampagne onmisbaar. Let’s optimise!
Campagnepropositie
Hoe beter je je doelgroepen kent, hoe succesvoller en effectiever je campagne. Daarom brengen we eerst samen je doelgroepen in kaart. Vervolgens zetten we de USP’s van je product, dienst of merk op een rij. Hieruit ontstaat een propositie. Die geeft antwoord op de vraag waarom de klant een voorkeur moet hebben voor jouw product, dienst of merk.

Campagneplan
Vanuit de propositie creëren we een campagneplan. Hierin staat wat we wanneer en op welke manier communiceren met de verschillende doelgroepen.

Visual Identity
De propositie versterken we met een doelgerichte visual identity. Hiermee geef je de campagne een herkenbaar gezicht.

Campagne-uitvoering
Ook de uitvoering van de campagne nemen we je graag uit handen. Of het nu gaat om de website, advertising, blogs, ludieke acties of social media, jij hebt er geen omkijken naar.
Adverteren
We adviseren je heel gericht over online of offline adverteren. Het grote voordeel van online adverteren is dat je gemakkelijker een specifieke doelgroep bereikt en dat je meer geautomatiseerd kunt optimaliseren. Sommige boodschappen zijn weer meer geschikt voor offline advertenties in bijvoorbeeld een magazine of op billboards.
Monitoring en begeleiding campagne
Wat zijn de tussentijdse resultaten van de campagne? Stijgt het aantal websitebezoekers, groeit de betrokkenheid op social media, heb je meer offerteaanvragen? Via verschillende marketingtechnieken brengen we het effect van je campagne in kaart. Zijn er verbeterkansen, dan sturen we tussentijds bij. Vaak werken we ook met twee verschillende uitingen, een zogenaamde A/B-test, om te kijken wat het beste werkt, zodat we continu blijven optimaliseren.